Skip to Content
-->
5 replies [Last post]
Ghettoguru's picture
Offline
Joined: 03/01/2012

I met this short cute foreign exchange Japanese girl at the club recently.

We haven't had sex yet. I think she's low key scared of my dick because only one of my fingers can fit her puss... So she's work in progress.

Anyways the second time she came to my place she gave me a fantastic blowjob, then finished me off with a handjob.

Next thing i knew she swung her open hand full of fucking CUM at my face. I got jumpy reflexes so she missed my face but still got my neck. Awwwww hell no, I wiped most of it off and quickly returned the favor on her cheek. She was giggling the entire time, man this girl is sooooo fucking weird lol.......

Has anybody ever experienced anything like this or just super weird shit in bed? And what would you have REALLY done in a situation like this?

Offline
Joined: 01/18/2012
I'd be like, "Do that again

I'd be like, "Do that again lose a hand" lol 

__________________

The meaning of life is to find your gift. The purpose of life is to give it away. - William Shakespeare & Pablo Picasso

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

Have you read the "Best Of MW's Forum" threads on Verbal Seduction, Physical Escalation & Sexual Mastery? Begin your education: Best of Manwhore.org/forum:

The ONLY Real "Drills-Based" Seduction Training:

Tap Or Click For More Information

Offline
Joined: 06/22/2016
I hooked up with a chick at

I hooked up with a chick at my gym who had a love of cum. Well we're working out, she gets horny so I move us to the car. She has me blow a load in her mouth but instead of swallowing she spits it in her shaker cup. We head back to finish our work out and she doesn't even clean it. She just drinks her cum infused water the rest of the work out. 

Another chick loved my cock, so we have sex and she lays down next to my dick where she starts carassing it and like cuddling with it lol. She is however the current bj champion in my books.  She loved sucking off a fully flaccid cock and hardcore face fucking. 

Offline
Joined: 06/22/2016
I hooked up with a chick at

I hooked up with a chick at my gym who had a love of cum. Well we're working out, she gets horny so I move us to the car. She has me blow a load in her mouth but instead of swallowing she spits it in her shaker cup. We head back to finish our work out and she doesn't even clean it. She just drinks her cum infused water the rest of the work out. 

Another chick loved my cock, so we have sex and she lays down next to my dick where she starts carassing it and like cuddling with it lol. She is however the current bj champion in my books.  She loved sucking off a fully flaccid cock and hardcore face fucking. 

Offline
Joined: 06/22/2016
I hooked up with a chick at

I hooked up with a chick at my gym who had a love of cum. Well we're working out, she gets horny so I move us to the car. She has me blow a load in her mouth but instead of swallowing she spits it in her shaker cup. We head back to finish our work out and she doesn't even clean it. She just drinks her cum infused water the rest of the work out. 

Another chick loved my cock, so we have sex and she lays down next to my dick where she starts carassing it and like cuddling with it lol. She is however the current bj champion in my books.  She loved sucking off a fully flaccid cock and hardcore face fucking. 

Offline
Joined: 01/18/2012
Haha yup. Some girls just

Haha yup. Some girls just wanna cuddle

__________________

The meaning of life is to find your gift. The purpose of life is to give it away. - William Shakespeare & Pablo Picasso

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

Have you read the "Best Of MW's Forum" threads on Verbal Seduction, Physical Escalation & Sexual Mastery? Begin your education: Best of Manwhore.org/forum:

The ONLY Real "Drills-Based" Seduction Training:

Tap Or Click For More Information