Skip to Content
-->
6 replies [Last post]
Offline
Joined: 09/23/2013

K so my texting was a little rusty and i forgot to qualify this girl before i asked her out. Soo i decided to qualify her afterwards and she quite simply wont oblige. How do you proceed or what would you do differently when the girl wont qualify herself to you?

HER: hahahaha sprry I didnt reply i was out again had a great night hbu?

ME: ya I was out to. I think i seen your red haired friend in the crown somewhere haha

ME: Might have been at club x

HER: hahaha thats my twin

ME: Lol really? I thought she was your lesbian friend

HER: hahahahah no that girls got blue hair

ME: Oh gawd so much hair to remember haha

ME: what are you up to thursday night?

HER: Hahahahaha red hair is my twin the blue is best friend

HER: Umm not sure whys that?

ME: Lets go for drinks!

HER: maybeeee :):)

ME: Ok but youre not going to turn out to be a crazy person or anything right haha?

HER: hahahaha you never know :P

ME: Oh gawd my mother totally warned me about girls like you!

HER: Hahahahahaha did she now :P well better look out

ME: lol ok youre scaring me now

HER: :):):) hahaha

Offline
Joined: 09/23/2013
Also what do you do when the

Also what do you do when the girl just says "maybeeee" after you invite her out?

Online
Joined: 01/18/2012
Dude what? She won't qualify

Dude what? She won't qualify herself? Holy shit! Haha 

Someone should seriously notify this girl she fucked up she didn't qualify herself and that's the mothafuckin' rules, son. Someone write this bish a ticket asap 

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
Manwhore wrote: Dude what?

Manwhore wrote:
Dude what? She won't qualify herself? Holy shit! Haha 

Someone should seriously notify this girl she fucked up she didn't qualify herself and that's the mothafuckin' rules, son. Someone write this bish a ticket asap 

LOL.

She seems pretty into it dude, I think you're golden, maybe assert your frame a bit more. Seems like you got it from the way she's talking. I'm no expert but that was more of a playful "maybe" imo 

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 09/23/2013
Manwhore wrote: Dude what?

Manwhore wrote:
Dude what? She won't qualify herself? Holy shit! Haha 

Someone should seriously notify this girl she fucked up she didn't qualify herself and that's the mothafuckin' rules, son. Someone write this bish a ticket asap 

LOOOL

Alright Im overthinking shit. 

Offline
Joined: 09/23/2013
Btw manwhore does your text

Btw manwhore does your text convo app work on iphones?

Online
Joined: 01/18/2012
No

No

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information