Skip to Content
-->

HB 9 Tinder Troll - Can Jihad Turn This Around? Find out Next Time on BLUE BALL Z

24 replies [Last post]
Anonymous

Matched with a HB9 on tinder and I think she's trolling me...I wouldn't be surprised if two girls got together and started messing around with guys on tinder. Hell, I've bonded with girls by screwing around with their matches.

This might be karma...

She initiates (red flag numero uno)

Her: I may be 5'10 now but when we're together i would only be half your heigh >:)

Me: Haha what?

Me: But ya you're right

Her: Dammit

Her: I'd be...you know...on my knees

Me: I know, I just wanted to see you say it ;)

Her: And how does it feel now that I said it

Me: Well "it" feels pretty hard rn. You're gonna have to take care of this

Her: Ugh do I have to

Me: Yup

(15min later)

Me: Ah i get it, you're all talk and a cute face. Its kewl, you probably couldn't handle it anyways

Her: You're right

Me: Shame, must be a pretty pic you on your knees

Me: Then again, w all your selfies, u probably dont eve have knees :P

Her: No i dont i just have nubs

Me: That killed my boner. Idk anymore...now im worried you have cobwebs in your vagina

Her: It's like a water fountain don't worry

Me: Idk, im getting cat fish vibes

Her: Catfish hav enice moist mouths

Me: So do fat old men w/o their dentures *cough *cough "Her Name"

Me: I'm too sexy to get taken advantage of

Her: I have nice big hairy man titties you can slide your pp thru ;)

Hmmm, disqualification game isn't helping too much here. Maybe if I switched it up on her and went to qualifcation game on her like:

Me: Lol, i actually like your sense of humor (etc. etc.)

^Y'know, try to get away form this back and forth infighting. But....she could be trolling...

Wut wut

Offline
Joined: 01/18/2012
But dude where's the value

But dude where's the value you're offering? She goes sexual and you just sit on it. You're not doing anything that "good" here tbh. Not even trying to turn her on

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

Daddyjihad1 (not verified)
Since she came in with a lot

Since she came in with a lot of interest, I was caught off guard. So I wanted to see it pan out and see how far she'd go...and then I thought she was trolling. Soo....

Ya imma go back now lol. ^_^

Daddyjihad1 (not verified)
Game Set & Match MOTHER

Game Set & Match MOTHER FUCKER

I re-engage after not responding to her last msg

Me: Lol

Me: I was actually just thinking about you..it was kinda hot..

If she wants daddys special, she gon get it

Her: I'm sorry

Me: Wow you're the queen of engaging txts babe lol

Me: Y r ya sorry

Her: Sorry that you were thinking about me

(That's weird. Self-esteem issues?)

Me: Maybe you'd change your mind if ya knew what i was thinkin :P

Her: What're ya thinking

Oh oh oh oh silly girl...you just let the beast out :)

Me: (long ass sext)

Her: There's an art to making pancakes and interrupting me may cause them to burn

Me: Ya but i wanna eat something else now

Her: There is peanut butter and bread in the cabinet

She puts up resistance but I SWAT DAT shit like a fly.

Me: Nope not listening

Me: And there's more..

Her: Yes tell me how you want me

Me: (sexysexysext)

Her: Press dat boner up against me daddy

Her: But can i feel your cock in me

Her: its like throwing a hot dog down a hallway

Me: Grab a fistful of your hair and shove my cock deep inside you. Letting you feel every inch of it as it goes in and out

Her: All of the 2 inches

Her: Let me grab your hair babe

Damn she's fiesty...and she's still throwing shit tests like a motherfucker geezus. This girl is a new beast.

Me: Only if u behave yourself

Me: Look what you're doing to me. I promised my mom id be good

Her: Why be good when you have all this badness stored up inside you?? Let it out on me ;))

Me: I can't take it

Me: What are u dong rn

Her: Watching tv

Me: Shoot me yer num (my number) you're getting cock later

Her: Perhaps

So the compliance move didn't pull through..BUT i didn't expect it too. There is 0 comfort in this convo but I went ahead and did it to display that this will eventually be a serious fuck session and not a tinder masturbating session. I did this because this girl gives me the flakey yet flirtatious vibes. She's the type to lead you on and then cut you dry and will cycle that a lot. So I had to make shit clear.

Then I start to shift the tone. This is where most guys lose it after sexting...they get WEIRD and THIRSTY and believe that just because they sexted a girl...they're due some compensation. I saw this recently in the facebook group where one individual said that they lose girls after sexting....its not the sexting. I think every one of my text convos on this forum has sexting in it....ya I sext damn near every girl. It is not the problem...its how you handle it afterwards.

Me: You need a spanking babe

Her: You're the one being bad ;)

Me: Ya maybe you could help me with that ;)

Me: That is..if u can even take 2 inches :P

Figured I'd give a shot at disqualifying but it does not seem to work at all on this girl. 

Her: Of course not

Me: Y'know you're cute but so are a lot of girls, if u weren't interseting to me i might not be takling to you rn

Me: Do u even have any passions or interests

Sooooo...I go the behavior shaping route. Essentially, I call her out on the fact that nothing going on right now is real but I do like her and want to get to know her. So step up.

Her: Yknow you're good looking but so are a lot of guys, if you werent appealing to me i might not be talking to you rn

Damn it.

Me: Wow

Me: You're everything i thought i never wanted in a girl

Her: You thought

Her: But you know you want this so much

Me: Perhaps

Fight fire with fire. I'm throwing her game back at her.

Her: Anyway my passions include helping people enjoy their lives, working toward advancements in medicine, and getting to know people from all over with different backgrounds since learning to love and appreciate differences is important in leading a fulfilling life

Her: I'm sleepy :(

Her: Also i do like making pancakes

BA BAM.

Me: Wow finally a real response lol! I really like that. Thats actually super fucking cool

Her: Thanks my favorite kind to make is chocolate chip

Her: Other than being a sexy beast what do you like to do

Me: Ya you're seriously winning me over lol idk what would be hotter now, the pancakes or u making them ;)

Me: I actually spent this past year travelling the world doing just that, getting to know people from al over and figuring out where I want to take my life. It changed everything.

Her: I wish I could do that :(

Me: But hey just txt me tiger and get some shut eye if you're tired. We can chitty chat more about it laterzz

Her: Okie dokie ;)

BADABUMBUMBUM

I'm lovin it

I've interacted with her type of girl once before and still have a hard time understanding it. The texts are so erratic and hold so much "idgaf" behind it, its nuts. Yo, MW, is this like the chicken nugget girl?

Offline
Joined: 01/18/2012
Yes except this girl's an

Yes except this girl's an intellectual snob that one was a "physical" snob. 

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

Meow's picture
Offline
Joined: 03/27/2013
Fuck yeah!

Fuck yeah!

Daddyjihad1 (not verified)
God damn where is the female

God damn where is the female psychology on these brutes..geezus. Like I feel drained just talking to her..

Her: Good afternoon you sexy thing you

Me: Hey lovebug..more like good morning lol i just woke up :P

Me: Hows your day going babe

Her: Great I had lunch and was looking at apartments w my friend :)

Me: Cool at (her college) or here in town? I'm about to head to the gym in a bit and work on my booty

Her: Our town! And ooo yes make i tnice and round for me ;)

Me: Ooo u wanna spank me dont u, my dirty lil girl ;P

Me: ive got something nice and hard for u to play with too

Her: Of course i do bc you've been bad

Me: Man there was noone at the gym tday. I blame it on my awesomeness

Me: So you're w your parents now for break ya?

Me: Ya i've been naughty and this bad boy is gonna throw you on his bed and punish u for turning him to the darkside

Her: I am with my parents

Her: And boi you're the dark sided one

Me: I can't help it. You're so adorable u turn my lightsaber hot and red

Me: We'd b a killa star wars duo. You'd bring em w the force and i cut em :P

Me: We'll rule the galaxy and have all the d-licious icecream for our phat selves

Her: With your hot red lightsaber???

Her: I thought it was only for me :(

Me: Nah boobear that one's for killing people..i wouldn't kill u :)

Her: Being killed in that manner sounds exhilirating lets do it

Me: Kewl whats your sched look like this week? I just gotta get my starship up and runnin

Her: I'm locked in a tower but i'll let down my hair so you can come up here and fingerblast me

Ok

Me: Thats a great idea. I'll pull on that 100ft long hair and make you scream for more. More than just a blast ;)

Normally I'd disqualify or challenge a bit..but that hasn't been working so well so I just went along with it.

Her: Wrap it around my neck and choke me with my own hair :) <3

Me: Flip u around and gag u with my cock. Im gonna have you suck every last dorp outtame

Me: When r ya free bo

Her: Idk maybe saturday

Flake waiting to happen but I pushed through just to get the idea out there that I'm not setting up a bootycall (even though it will end up that way hueheheuehe)

Me: Lets grab icecream and rob every bank on the way

Her: No i waont u in my mouth as much as possible

Ok nvrmind.

Me: Oh dw you'll get a full helping of my icecream

Me: Maybe sat..? That doesnt work for me

Her: I'm busy every other day

Me: I meant, hmu w a time for sat. so i can check my sched lovebug

Her: Ohhhhhhhhhhhhhhhh

Her: Anyway send nudes

Da faq?

Me: Lovebug r u on fb?

Me: Lemme add ya

Me: Oh you have to ear those nudes

Her: I deleted it bc i didnt use it

Her: But i remade it for the tinder

I started getting weird vibes again...what girl doesn't have fb...A MAN thats who

Me: Do you have any other social media? I wanna see more than just yer purty face ;)

Her: Y ai have everything else

Me: Whats ya insta

Her: Send nudes n i'll tell u ;)

Me: I want your nudes first imma man its only fair

Me: Its not like im asking for your kidney poo

Me: That's only on tuesdays lol

Her: Today is international women's day sooo

Her: No its today!!

Me: This is getting kinda ridiculous lol you're treating me like a piece of meat

Then i started getting frustrated and called her out

Her: I know you have a nice piece of meat ;)

Me: Girl i think you're cool...but you're all over the place and its confusing as fuck whats up

Her: I'm sitting in my room and for some reason my neighbors decided to do karaoke outside

Her: So im pissed!

Me: Those bastards..imma lightsaber them..wru at my spaceship is ready for takeoff

Her: i'm at home w my dog

This girl replies to me back in less than a minute so I know she's not doing anything. I'm just testing the waters at this point cause I'm so lost with where to go.

Me: Oooo i luv dogs

Me: Do u have a pic

Her: (Pic)

Me: Awwww

Me: Do u wanna see my dog ;)

Her: Yes

Me: I'm warning u he's pretty big

Me: I think he likes u too

Her: Yay

I send a dick pic...lol

Me: (Dick pic)

Me: His name is godzilla

Her: Fuck you

U just asked for nudes you bish. Then i did quick damage control

Me: Lol im just playing babe

Me: My real dog died not too long ago :/

Me: And thats from the internet lol i wouldnt actually send u a dickpic..

Her: Im sry bae

Her: Are you sure its not yours

Me: Ya mines bigger and less hairy lol

Her: Ew gross i like shorter hairier ones

Me: The color is sorta clsoe but i had to fool y hehe

Me: And u did ask for nudes u prevy lil girl

Me: But damn i do want to see u rn...wonder what kinda goodies you're hiding

Her: Yours gets mine :)

....the hell..

Me: So now u want a real dickpic..

Me: Lol thats what i meant by confusing

Me: First the instagram and now this..

Me: I get the sense you're the type to lead guys on

Her: Am i

Her: (Booty pic)

Me: Mhmm thats a nice bum bum

Me: Is that urs lol

Her: No its all yours

Me: R your parents home girl

Me: Your other daddy wants to see u

Just testing the waters...didn't expect anything but this girl is so unpredictable

Her: Im busy

Me: Oh i actually have shit to do nvrmind

Me: Nice booty but is it functional

Her: I dont poop so no

Me: Ah i prefer ones that I can use as a drink coaster

Her: mine makes a nice supportive pillow

Me: Yknow you're funny girl i like that

Me: You'd make the perfect witty sidekick

Me: We just have to work on the sassiness :)

Might as well try to qualify...she responded well before. 

Her: Nooo my sassiness is crucial

Me: Haha its cute but it'd be ncie to talk to u instead of miss sassy

Me: Whatcha up too lovebug

Me: chillin at the bookstore on this supa nice dace gettin my nerd on

Her: I want food!!

Me: Go get some u lazy butt

Her: Im on a mission

Me: To find a fat kitten

Me: Im sitting next to this group of grandpas and i think they're...

Her: Jealous of your sex appeal

Me: That is very true

Me: But no

Her: Are they dead

Me: Maybe in a few min this one's coughing like a mofo

Me: But also no

Her: What r they doing!

Me: I can only tell you saturday

Me: Top secret

Me: U wanna go on an adventure

Her: What kind of adventure

I left it off here and I'm trying to regain mental stamina lol....Disqualifying, and teasing don't really work lol but when I drop truth bombs and disapproval that seems to work well. It's just super hard to walk a fine line of controlling asshole and dude who wants to shape yo shit ass behavior.

Qualifying works a teeny bit after she opens up but thats rare. Geezus christ...what..? lol

Daddyjihad1 (not verified)
The beginning was much better

The beginning was much better and she was really receptive. The end its just erratic.

Meow's picture
Offline
Joined: 03/27/2013
Holy ballsack that hurt my

Holy ballsack that hurt my brain to read! I dunno bro. I've dealt with one chick like this before, it was super super tough to get her number off of tinder but I still haven't set up a date cuz' she's just so erratic.

The only method that appeared to stead things in my favor was I stopped playing the intellectual battle and I went more lovey dovey (without sexting) and when she played with me I acted somewhat disappointed.

It went something like this 

her: Yes I'm a sexy librarian blah blah blah but you're a four eyed mongrel 

Me: pfff you really know how to make me feel special 

Me: and I thought we were gonna rob a Starbucks together ...

she eventually realized i was I was being sincere and asked for my snapper and then I got her #. I think the same dynamic could be used to blitz to the date. These girls feel like people are fuckin with them 24/7 so I think just be more straight up and real might work. She might even think your fire sexts are a joke cuz' she's never experienced a real man.

Meow's picture
Offline
Joined: 03/27/2013
Alright, alright, alright. I

Alright, alright, alright. I just studied this some more. I think the sexting is a trigger for her to start acting up. It's not a a dude, there is wayyyyy too much investment. Just a guess, girls like this have a hatred for men that try and talk their way into sex. She prides herself in her verbal prowess. You need to be a wolf in sheeps clothing and simmer down a bit.

Daddyjihad1 (not verified)
Hm ya I could try getting

Hm ya I could try getting away from this duel of the minds noice.

Ya im txting her now and its off tinder. Left it off at that last text. 

Daddyjihad1 (not verified)
Thats a really interesting

Thats a really interesting thought. Elaborate on the wolf in sheeps clothing pweese.

You mean drop verbally talking about sex and go for a more "lets do this xyz" and ofcourse SURPRISE bitch now we gon fuck when i get her out?

Daddyjihad1 (not verified)
Few points i rlly like what

Few points i rlly like what you said:

1) She prides herself on her verbal prowess

2) girls like this think people are fucking w them 24/7

3) Sexting triggers her cause she doesn't take it srsly

4) Blitz the date with actual disappointment  (w/o serious wittiness or she'll act up)

Cool. Need to setup a date first lol. Bish wont agree lol. 

Meow's picture
Offline
Joined: 03/27/2013
By wolf in sheeps clothing I

By wolf in sheeps clothing I mean chode yourself out a bit. Make her feel like her intellect effectively knocked you off your player pedestal and now you're ready to be sincere and want to get to know her. 

When she acts up come from a frame that you're dissapointed cuz' you were seriously starting to enjoy her. Make her feel like the combative one.

I'd cut the sexting and go to sincere and silly like you did early in the convo. 

Meow's picture
Offline
Joined: 03/27/2013
Me: let's people watch at

Me: let's people watch at Starbucks and harass employees together until they give us free drinks :p

Me: You're interesting to talk to babe so we could have a good time anywhere really 

just an idea...

Meow's picture
Offline
Joined: 03/27/2013
Me: let's people watch at

Me: let's people watch at Starbucks and harass employees together until they give us free drinks :p

Me: You're interesting to talk to babe so we could have a good time anywhere really 

just an idea...

Meow's picture
Offline
Joined: 03/27/2013
Me: We should people watch in

Me: We should people watch in Starbucks and harass the employees for free drinks :p

Me: Our texts are so funny can't even imagine the chaos we would cause in person lol

Daddyjihad1 (not verified)
Me: some pool, evade the

Me: some pool, evade the police, and icecream

Her: Or we could just lie in a meadow and you can tell me how pretty I am

Me: Is that your idea of getting to know somebody That doesnt sound like fun at all

Her: Yes boo it's all about my validation

Me: pff you really know how to make me feel special..

Me: I even had a few skimasks ready to rob the icecream shop..

Her: You can rob me of my purity

....

No comment.

__________

Got lazy with the date suggestion in the first one but that's not even a big deal. She was gonna respond like that anyway. But to make up for it, I added some pazazz to the "skimask" part. Her "purity" nonsense is just a way to get me back into getting all sexy with her. Like its all a big joke. I know I can turn this around..thats the only reason I got her number. Or else, that was a pipe dream too.

Ex:

"Seriously? If this is who you are over txt then I'm not interested in meeting the real life equivalent"

^Might be too much. Maybe we can make it less ultimatum-esque and simmer it down

Meow's picture
Offline
Joined: 03/27/2013
Jihad I guess you have to

Jihad I guess you have to realize that you did send her a dick pic lol. The battle of the sexts is going to be tough to shake.

hmmmm maybe start sending her awesome pics of you doing stuff to normalize everything...Can you start appealing to something real in her life?

Kierkedashian's picture
Offline
Joined: 05/09/2016
Hmm if it were me, I wouldn't

Hmm if it were me, I wouldn't be putting so much investment and mental energy on this one tinder girl - she must be DAMN hot!

At this point, I would just cut all the bullshit and be super real with her about what you want and if she's not down just leave it at that.

You take it sexual - she overdoes the sexual texting in a way that is not that sexy

You take it normal - she brings up sex again and again it doesn't sound genuine - more tongue in cheek.

IF she doesn't go for the meet up on sat or sounds really flaky again:

I'd go with sth along the lines of: 'alright babylove I think you're fun to talk to, but I'm not really interested in being penpals on an app for a chat-room wedding somewhere down the line. lol. If you're gonna be real then cool we can meet and if not thats fine too.' (maybe add 'kthxbai' at the end)

__________________

Careless, mocking, forceful - so does wisdom wish us:

she is a woman, and never loves anyone but a warrior.

-- Thus Spoke Zarathustra

Daddyjihad1 (not verified)
Meow wrote:Jihad I guess you

Meow wrote:
Jihad I guess you have to realize that you did send her a dick pic lol. The battle of the sexts is going to be tough to shake.

hmmmm maybe start sending her awesome pics of you doing stuff to normalize everything...Can you start appealing to something real in her life?

That's a good idea. She definitely has seen my instagram cause its linked to my tinder but the bish won't give out hers....I honestly have no way of getting snap either cause she plays wayy too many games.

Kierk, i think i'll bust that txt out to see if I can get any sort of realness out of her...then use that window of opportunitiy to get insta/snap so then I can cement that I am a real person and not a computer generated text machine of awesomeness. 

Ya I just want to learn yknow...learning about all these diff. kind of girls is super intersting

Daddyjihad1 (not verified)
Ah fiddlesticks. No resp

Ah fiddlesticks. No resp

Sent this

Me: Aight lovebug i think you're fun to talk to, but im not rlly interested in being txt penpals lol. If you're gonna be real then cool we can meet and if not thats fine too. Kthxbai

woberdor's picture
Offline
Joined: 09/30/2012
It probably wouldn't have

It probably wouldn't have mattered in the end, but I would have left out 'kthxbai' because it looks like you're expecting a rejection and you're pre-emptively protecting yourself from it.

Daddyjihad1 (not verified)
Ahh i feels ya.

Ahh i feels ya.

Offline
Joined: 02/13/2017
Daddyjihad1 wrote: Ah

Daddyjihad1 wrote:
Ah fiddlesticks. No resp

Sent this

Me: Aight lovebug i think you're fun to talk to, but im not rlly interested in being txt penpals lol. If you're gonna be real then cool we can meet and if not thats fine too. Kthxbai

You sent that cold?

Would have made more sense for that a message or two your next high note like when she said:

Her: Anyway my passions include helping people enjoy their lives, working toward advancements in medicine, and getting to know people from all over with different backgrounds since learning to love and appreciate differences is important in leading a fulfilling life

In other words, when she is investing then something that requires compliance. (sort of like how you move her right after you get her to laugh)

So far you have her running around like an ADHD kid and you trying to catch her. Sometimes she's running towards you (being sexual), sometimes she's running away (teasing you, being dismissive), all the while you're chasing her trying to get her to calm down and come along. Now you just yelled at her to follow you, probably not good. It makes sense if you can take her or leave her and have other options lined up or simply don't want to invest this much in this particular girl.

I'd rather you have another conversation of the type you had before and then after drawing out some investment say something like he suggested, like about how you lose attraction for a girl if you feel like she's not that interested in meeting up, that a lot of girls just want to have texting buddies but that that's not a real connection and you get bored with it. (and avoid the kthxbai which is dismissive, you're likely going to pay for that in your next interaction with her, if there is one).

What I think Kierkedashia did was litterally tell you "what he would do" because in this case he'd be frustraited with this one girl and maybe has other girls from Tinder or cold approach or whatever and wouldn't tollerate this behavior. So essentially he'd send that and not give a shit if she responded or not (while it seems like you do).

He said:

"Hmm if it were me, I wouldn't be putting so much investment and mental energy on this one tinder girl - she must be DAMN hot!

At this point, I would just cut all the bullshit and be super real with her about what you want and if she's not down just leave it at that."

And you took his ultimatum as a tool to get her to respond:

"Kierk, i think i'll bust that txt out to see if I can get any sort of realness out of her...then use that window of opportunitiy to get insta/snap so then I can cement that I am a real person and not a computer generated text machine of awesomeness."