Skip to Content
-->

My Date to the Strip Club and My Revelations and Experience

7 replies [Last post]
popcaan's picture
Offline
Joined: 07/07/2017

Hello, fellow aspiring manwhores. Would love for the advice...

Yesterday night, I had a date with this chick, we went to the movies. After the movie finished, She tells me to let’s hang out at a bar.  We decided to go looking for a bar/restaurant that is opened but non were opened. So she decided to go to strip club after not finding a open bar/restaurant, I was not even thinking of going to a strip club. She insisted...  This was my first time. While I was going to the strip club, she tells me that she Is not that type of girl that goes to strip clubs and how she fears God and STDs. She just wants to go there because, there is no place to go.  She also repeats this.

So we enter the strip club, and there we buy drinks, I pay for them. After the first one, she wants more drinks but I tell her they're expensive and I cannot afford. So she buys one herself. There at the strip club she looks horney and like she is DTF after a couple of minutes. You can tell from her body language and vibe. She also gets very touchy with me. I tried to go for the kiss but she resists. There she tells me again on how she does not like strip clubs and how she thinks it's where bad people go. I know they are lies and are just rationalizations by her.

Hours later, I try to get her to leave and go home but because she wants to stay, I stay longer. She buys more drinks with her money. A couple of hours later we leave with group of guys. She picked up. LOL

We go to the next Strip club with these guys, there I did not want to enter but she insists and she got one of the guys she picked up to pay for me LOL.  There we stayed a couple of minutes but they do not like it and we leave. I drop her off home.. The only reason I went to the next club was for the experience, since it was my first time.

While I am driving:

30 minutes later, after the 2nd strip club, we then decided to go home, so on the way home she holds my hand and tells me that how sex is a bad thing and she is a person who fears God. She rambles on that topic for the whole ride and NOT just the ride to drop her off home but even previously, she was talking about how good she is and how she fears STDs and God. She was always like this. I never got to know her, all she does is lie and repeat it like a robot. They feel like lies and it’s very obvious. I know they are lies and are just rationalizations by her.

I drop her off home and we hug. I told myself that I will never ever talk to her again. She tells me that I was a little bit aggressive. This was one of the weirdest date I have been on, and not just that but this was my first time at the strip club.

I could not pull to my place and was trying to pull to her place. It is not possible to pull to my place.

What do I make of this? Any advice?

What do you guys make of this and would love for the advice. I am thinking about doing Manwhore traning. I need this more than anyone.

Would love for the advice. I am trying to learn by teaching myself, but it's not easy.

 
Offline
Joined: 01/31/2012
Dude lol You aren't PLAYING

Dude lol

You aren't PLAYING with the energy she is throwing at you. You need to overwhelm the situation with YOUR energy in order to put her on your rhythm. She's running the fucking show as a result. [ It's okay to let a girl run things sometimes, but you just let her completely run the show mang. No no no. ]

I think you could've easily cut right through this bullshit narrative with a very sexual, low demeanor and tone. A slight disqualification push all the while building that fucking tension up. [ I.e. get up in her grill slowly and purposefully, eyed her up and down SHAMELESSLY and in a very sexy voice just been like "Oh yeah? Well that's too bad I'm not sure if you're gonna be able to handle me then." Then you have a fucking arrogant smirk as you're staring at her after dropping that bomb. It is ALL in the way you say that shit, your subcommunications, how you let the tension build etc. Pivot from there, lead, then bang. 

Pussy isn't going to fuck itself man -- it's on us to make it happen. You didn't step up. 

FYI take the training -- i'm currently a student and it's gangsta. I couldn't afford it before and i've been around for eons. This easily would've shaved years off the learning curve. You'll thank me, then him, then yourself later. 

Chat soon mangs. 

popcaan's picture
Offline
Joined: 07/07/2017
I have a very needy vibe

I think even if I try that, I would come off as needy. Don't you think?

I tend to have a vey needy vibe. How would I go about being less needy mang...?

​I am currently working on my online business, In a year time I should have enough money to do the manhwore traning. 

Thank you for the advice!!!

Offline
Joined: 01/31/2012
popcaan wrote: I think even

popcaan wrote:
I think even if I try that, I would come off as needy. Don't you think?

I tend to have a vey needy vibe. How would I go about being less needy mang...?

​I am currently working on my online business, In a year time I should have enough money to do the manhwore traning. 

Thank you for the advice!!!

What? No lol. What IS needy is thinking it would be needy.  

Offline
Joined: 01/18/2012
You're a huge beta chode that

You're a huge beta chode that falls for even the most #basicbitch female machinations. I'd wish you lucky, homey, 'cuz yoooou're gonna need it, but it won't do you any good! :D 

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

Offline
Joined: 10/15/2012
Dog, lol. She’s out of your

Dog, lol. She’s out of your league sexually. We could go on for dayzzzz. So much stuff you fucked up on. I’m actually surprised she didn’t leave your ass and bang some dude in the strip club. Ugh, painful to read

__________________

Big Cat

Offline
Joined: 10/15/2012
Quick answer...she’s

Quick answer...she’s definitely not God fearing, lol

__________________

Big Cat

Offline
Joined: 01/18/2012
Yeah you fell for every

Yeah you fell for every single female manipulation imaginable. You should stay away from girls like her she's going to get you raped and robbed. You can't handle it 

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information