Skip to Content
-->

What's your personal favorite reengagement text?

46 replies [Last post]
AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014

Been reading through some of Manwhore's threads and posts about reengagement. 

My fav would have to be the "How's my 3rd favorite brat doing?", for some reason I get fantastic feedback from this every single time. 

Curious as to what everyone else's favs are?

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 01/18/2012
Haha. That's actually a

Haha. That's actually a pretty good one lol. Bateman, GO! 

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

Offline
Joined: 11/15/2013
Send her this pic and say "i

Send her this pic and say "i found this pic of you" or something like that
http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/251/677/8/S2516778/slug/...

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
Hahahaha that pizza one is

Hahahaha that pizza one is hilarious. I know way too many chicks that I could use that on

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

patrick.bateman's picture
Offline
Joined: 05/20/2013
shit just saw this now me:

shit just saw this now

me: DOn't just ignore me, say something loser! 

or 

me: I'm so over this whole 'laundry' thing. Soon they'll be bringing me a fresh new batsuit everyday 

or

me: It's fine, I don't like your haircut anyway 

Offline
Joined: 09/23/2013
One I got from manwhore " If

One I got from manwhore " If you were a contest I would enter you".

That line has rarely failed me. Even chicks with boyfriends cant help but respond.

Ghettoguru's picture
Offline
Joined: 03/01/2012
Psst! Sup niggah

Psst!

Sup niggah

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
Loving the batman line. Also,

Loving the batman line. Also, the contest one I could imagine instantly shoots a shit test your way haha

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 09/23/2013
Suprisingly it doesnt

Suprisingly it doesnt

Offline
Joined: 11/15/2013
Give her butt a name and be

Give her butt a name and be like "hey candybutt, how you doing!". Some guy on this forum suggested broccolibutt and triangle butt hahah they work pretty well

TheKing's picture
Offline
Joined: 02/15/2012
You failed the text message

You failed the text message reflex test...  and/or I’m putting you on text probation. (send piece by piece/ use as call back later)

Its me, your cell that is, not wanting anything in particular right now... just wanted to get out of your pocket, it's stinky down there :p (send piece by piece)

Hey evil little temptress, we need to talk… I'm pregnant... It's yours. (send piece by piece)

Bible study…my house…tonight.

You never write…you never call…rents due…and the kids are worried sick. What should I tell them?

I heard on the news someone checked into the pysch ward wearing only a thong and riding a goat. I'll come and get u.... BUT THIS SHIT HAS TO STOP!!!!

Wow…walking to my car, some old lady just tole me I’m bootylicious. Awesome….I think

Just watched that new 300 movie…Awesome! Don’t remember them shooting that documentary of my life, but that’s cool.

Hi. This is the manager down here at Victoria’s Secret Toys (or whatever sex toys store near you). Listen, I know you are a platinum member, but this is your 3rd bounced check this week. I’m going to need you to come down here and take care of this today or we are cutting of your credit line down here at the store. You can call me back at XXX-XXXX.

Hey I was just thinking about you beb, wish you were here…..so you could cook me something and do me...some dishes ;) (send third piece after her response or send it all without the "...some")

Hey (wrong name) come over the key is in the normal spot, just wake me up when you get here ;)

Yo (name) I'm happy for ya'll... and Imma let you finish... but we need to go for the best (whatever activity) OF ALL TIME! 

Echo 1 this is Bravo Company…kksssh. GoT in t-minus 5 min…. kkshh. I repeat: mother bird is in her nest…. kkshh. Repeat: the crips are raiding the liquor store. Copy? Over….

It’s not completely gay that we haven’t hung out this week, but it’s definitely pretty gay.

__________________

Offline
Joined: 01/18/2012
Eli don't reward a chick for

Eli don't reward a chick for being a "bitch". Really not smart 

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

Offline
Joined: 01/18/2012
Yeah the pregnancy one was

Yeah the pregnancy one was always good. I forget exactly how I phrased it lol 

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

TheKing's picture
Offline
Joined: 02/15/2012
Today I saw something that

Today I saw something that reminded me of you.. but don’t worry I flushed, and everything went back to normal ;P

__________________

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
These are awesome haha I been

These are awesome haha I been trying to come up with a few of my own but I need to field test them before I put them out in case they suck LOL I'll keep you boys posted for that 

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 11/15/2013
What do you guys think of

What do you guys think of "just made you open your phone for no reason, looks like ive got you in check ; )"

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
To be honest I've never used

To be honest I've never used that one. I'll give it a shot today and let you know how it goes, since I literally don't care for half of the numbers in my phone right now hahaha

I'm going to go on a bit of a phone clearing, delete a bunch of flakey, pointless numbers. Go out and hound for some new ones etc.

One I have tried before (on a girl I've slept with) was  "I love it when you ignore me, yes baby, harder, ignore me harder!"

hahaha it got a hilarious response but honestly, that one is a bit weird, I took a chance and was just feeling ballsy that day.

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
To be honest I've never used

To be honest I've never used that one. I'll give it a shot today and let you know how it goes, since I literally don't care for half of the numbers in my phone right now hahaha

I'm going to go on a bit of a phone clearing, delete a bunch of flakey, pointless numbers. Go out and hound for some new ones etc.

One I have tried before (on a girl I've slept with) was  ----> I love it when you ignore me, yes baby, harder, ignore me harder!

hahaha it got a hilarious response but honestly, that one is a bit weird, I took a chance and was just feeling ballsy that day.

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 11/15/2013
Hahaha thats funny. I deleted

Hahaha thats funny. I deleted alotta phone numbers this weekend.Fuck! I should have saved them to try out dome texts

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
Hahaha that's what I did,

Hahaha that's what I did, most didn't reply so I went ahead and deleted them. But I'll be grabbing new numbers asap

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 12/20/2013
"got my results back from the

"got my results back from the doc.. tested positive for cooties. babe, i think you should get yourself checked."

made that up a while ago, any good?

only really makes sense if you're met her IRL

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
You gotta field test it bro,

You gotta field test it bro, never know until you try right. Send it out to a few girls? Even if it's old flakey numbers, give it a shot

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 12/20/2013
AP_Grappler wrote: You gotta

AP_Grappler wrote:
You gotta field test it bro, never know until you try right. Send it out to a few girls? Even if it's old flakey numbers, give it a shot

I did field test it a bit, seemed to work fairly well

Ethan X's picture
Offline
Joined: 08/13/2014
No joke, I send, "Where my ho



No joke, I send, "Where my ho at!?" I'm white so it gets a laugh.

Offline
Joined: 04/20/2012
is the "i just met your twin"

is the "i just met your twin" one still around these days? I remember that was probably my first introduction into the community haha, there was a list of text messages over on love systems forum and that was one i always loved

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
Hahahaha I used this on a

Hahahaha I used this on a girl who actually has a twin, when I didn't know and it turned into this bullshit mess of a convo. Honestly, one of the funniest conversations I've ever had hahaha

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 01/18/2012
PokemonMaster wrote: "got my

PokemonMaster wrote:
"got my results back from the doc.. tested positive for cooties. babe, i think you should get yourself checked."

made that up a while ago, any good?

only really makes sense if you're met her IRL

That one's hawt 

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

Offline
Joined: 06/04/2012
Cholo wrote: What do you guys

Cholo wrote:
What do you guys think of "just made you open your phone for no reason, looks like ive got you in check ; )"

I have used this one quite a bit.

MY advice would be to use it on girls you have banged before because it's actually pretty hard hitting, and can come off as dickish if you haven't established enough rapport.

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
That's sort of what I was

That's sort of what I was thinking. I mean I tried to picture opening my phone to it, I would laugh and play it off but I couldn't seem to think of a typical response you'd get from a girl if you sent that....

My buddy told me this one and it's pretty funny but I'm not sure how it'd work. I might have to give it a try

"Alright, alright I'm here. Now, what are your final 2 wishes" 

Hahaha like genie or something. It might not actually be that good, I could just be easily amused LOL

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 01/18/2012
"hey I found this # on one of

"hey I found this # on one of those little flyers on the street. You still running that $35 special?"

Kills it. 

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

Offline
Joined: 09/18/2014
icewahine wrote: is the "i

icewahine wrote:
is the "i just met your twin" one still around these days? I remember that was probably my first introduction into the community haha, there was a list of text messages over on love systems forum and that was one i always loved

i worked this into some convo when i wanted to avoid boring logical texts. i told her i went to party that was pretty wild and the convo went like this:

her: hehe im going out tonight

me: there was this girl who looked like you. i called her your twin, and started slapping her ass

her: i am unique. couldn't be anything else than a copy. ;) :D i wouldn't let you

me: well unlike you she was well behaved)

her: haha

Offline
Joined: 04/02/2015
.

.

Offline
Joined: 12/20/2013
this thread is the bomb

this thread is the bomb

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
Hahaha good shit Alpha. I'm

Hahaha good shit Alpha.

I'm going to add more to this soon. Should be badass.

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
A few I've used lately. Some

A few I've used lately. Some use call-back humor, some don't. All went extremely well, I can add the rest of the convos as well if you guys need but for the most part I just want to post openers. All relatively recent within the span of a week or so.

"I went out for drinks with everyone from work and all the cool people aren't here..."

"I felt really bad about making you cry when you lost your job... so I got you another one *insert McDonald's logo*"

"I'm more than disappointed you dipped out so early. *insert trophy emoji* <-- Shitty Partier Award"

"(name), we're going to be best friends"

"Hey Blondie, what are you doing tonight" <-- lmao the simplicity

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 11/03/2015
What I've been doing is

What I've been doing is sending these sort of like tweets as reengagement. so little funny or intersting stuff that happens to me during the way. Now my mind is also on it, actually, I could send like 3-4 just from today, also she does not know when or happened with you at all.

It lacks the relevance for the girl, but also non-commited,  and you can just send it off, whatever... So you lose less social capital if she does not answer compared to a question.

what are your thoughts?

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
I never send 3-4 to the same

I never send 3-4 to the same girl in a day. I don't quite follow what you were saying there. Unless you meant 3-4 overall to a group of different girls.

I usually try to send things that actually happen. It's more in the moment. 

I use these as re-engagement as well, it's not so much wanting anything. Often if I relate it to her, it starts a better conversation and almost always leads to a meet up.

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 11/03/2015
yeah, I meant that I could

yeah, I meant that I could create 3-4 of these types of messages every day. Some are better, some not.  Not sending her so much haha :)

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
Ya I find for really good

Ya I find for really good ones, they come to me during real life events. It just hits me. It's usually those ones that get the best replies.

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 01/18/2012
Eh I found this number in a

Eh I found this number in a bathroom stall. Is this still the # to call for a good time? 

Eh I found this # on one of those little flyers on the street. You still running that $35 special?

Hey its ____ i think we should _____. Im super busy today, but i think can definitley _____ you at ____. Call me ______…Im so ____ for you right now

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
HAHAHAHA I laughed way harder

HAHAHAHA I laughed way harder than I should have reading that exchange. Fucking eggnog and rum..

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Shikorah's picture
Offline
Joined: 04/18/2014
used on one of the girls from

used on one of the girls from my last night out:

hey bebe, I assume you got home safe and aren't still at [club/bar/pub] living off beer and pretzels and picking bar fights.

i went through that phase, that's how i got that beard. you can come over and braid it sometime. [i was wearing a santa wig, beard and hat]

p.s. you lose all your super powers now that i know your real name.

she thought it was pretty funny. told me to her hit her up. qualified herself by saying she works out a lot and doesn't usually part like that etc. great follow-up texting, anyways, but we'd already gotten naughty in the toilet cubical.

those lines can be used on their own too, and adjusted to the situation.

__________________

Review of Manwhore's skype coaching: http://manwhore.org/forum/content/much-ado-about-muffing-lesbian-reviews...

Sun Tzu — 'Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win'

Marcus Aurelius - "The impediment to action advances action. What stands in the way becomes the way.”

Angelina Jolie -- "She asked if I wanted to play a Bond girl. I said, ‘No, I’m not comfortable with that… but I would like to play Bond’.”

Why is that when a man sleeps with a women, he's called a player. But, when a woman does it, she's called a lesbian?!

Shikorah's picture
Offline
Joined: 04/18/2014
i also use the alien theme

i also use the alien theme quite a bit in my texting. it comes from my old roller derby alias which was an alien pun.

you can work with abductions, mentioning your probing charm, testing girls for breeding quality, spaceships and beaming them up, making alien babies, planning for alien invasion, crop circles, telepathic clothing removal, etc. 

__________________

Review of Manwhore's skype coaching: http://manwhore.org/forum/content/much-ado-about-muffing-lesbian-reviews...

Sun Tzu — 'Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win'

Marcus Aurelius - "The impediment to action advances action. What stands in the way becomes the way.”

Angelina Jolie -- "She asked if I wanted to play a Bond girl. I said, ‘No, I’m not comfortable with that… but I would like to play Bond’.”

Why is that when a man sleeps with a women, he's called a player. But, when a woman does it, she's called a lesbian?!

AP_Grappler's picture
Offline
Joined: 07/22/2014
I've been resorting to a lot

I've been resorting to a lot more calling lately than texting due to just being short on free time. Will start texting more and getting more numbers and update accordingly. I won't bother with posting shitty ones that don't work, no one can benefit from that I feel.

__________________

"Veni, vidi, vici." - Julius Caesar

Offline
Joined: 01/18/2012
Shikorah wrote: used on one

Shikorah wrote:
used on one of the girls from my last night out:

hey bebe, I assume you got home safe and aren't still at [club/bar/pub] living off beer and pretzels and picking bar fights.

i went through that phase, that's how i got that beard. you can come over and braid it sometime. [i was wearing a santa wig, beard and hat]

p.s. you lose all your super powers now that i know your real name.

she thought it was pretty funny. told me to her hit her up. qualified herself by saying she works out a lot and doesn't usually part like that etc. great follow-up texting, anyways, but we'd already gotten naughty in the toilet cubical.

those lines can be used on their own too, and adjusted to the situation.

Not clear what happened here. 

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

Offline
Joined: 01/18/2012
Shikorah wrote: i also use

Shikorah wrote:
i also use the alien theme quite a bit in my texting. it comes from my old roller derby alias which was an alien pun.

you can work with abductions, mentioning your probing charm, testing girls for breeding quality, spaceships and beaming them up, making alien babies, planning for alien invasion, crop circles, telepathic clothing removal, etc. 

Nice!

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information

Offline
Joined: 01/18/2012
Bumping an oldie

Bumping an oldie

__________________

I go in and I'm crisp, clean and my vocals are fucking coming out like music. - Anonymous MW student

- Autismus Terminus Finis (Root Cause/Cure of Autism Epidemic)

- Called Off My Wedding & Other Turn Tail Signs Of The American Male

Tap Or Click For Personal Coaching Information